کاتالیزور اگزوز ضایعاتی

کاتالیزور اگزوز ضایعاتی

هر خودرویی که ما از آن استفاده می کنیم، به مرور زمان فرسوده و کهنه خواهد شد. از این رو قطعات آن خودرو نیز دیگر قابل استفاده نیستند به خصوص اگزوز ضایعاتی را می توانید به فروش برسانید. یکی از قطعات خودرو که به مرور زمان از بین می رود و قابل استفاده نیست، اگزوز خودروست. این کار، گزینه مناسبی برای بهره برداری از قطعات ضایعاتی خودرو به عنوان بازیافت هستند. مهم ترین و اساسی ترین قطعه خودرو، بخش اگزوز آن است. اگزوز وظیفه هدایت گاز های حاصل از احتراق یا سوختن در موتور خود را دارد. از این رو در ادامه می خواهیم با یکی از مهم ترین بخش اگزوز خودرو که کاتالیزور نام دارد آشنا شویم. همچنین اطلاعاتی مفید و کابردی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کاتالیزور اگزوز ضایعاتی

کاتالیزور اگزوز

همان طور که می دانید کاتالیزور اگزوز، بخشی از اگزوز خودرو است که نیاز هست تا به صورت استاندارد طراحی و به تولید برسد و دلیلش هم این است که کاتالیزور اگزوز بر آلایندگی ها و ضرات موجود در هوا تاثیر زیادی می گذارد و اگر کاتالیزور اگزوز به شکل نامناسبی و غیر استانداردی طراحی شود و مورد استفاده قرار گیرد، ضرات مضر بسیار زیادی وارد هوا شده و هوا را آلوده خواهد کرد.

عوامل زیادی در از بین رفتن و خرابی کاتالیزور های اگزوز نقش دارند که از مهم ترین این عوامل می توان به بسته شدن شبکه های کاتالیزور در اثر استفاده بلند مدت از خودرو اشاره کرد و همچنین نیز می توان گفت که اگر به هنگام استفاده از خودرو، از سوخت های نا مناسب و غیر استانداردی استفاده کنید، ممکن است که کاتالیزور شما زود تر از موعد دچار خرابی شود.

کاتالیزور اگزوز ضایعاتی

این کاتالیزور، مهم ترین بخش اگزوز خودرو می باشد. کاتالیزور اگزوز کار عبور دادن گاز های خارج شده از اگزوز که شامل اکسیدفلز هاست را انجام می دهد. گاز کربن مونو اکسید (co) و ترکیب هیدروژن و کربن که هیدروکربن هستند، به کربن دی اکسید(CO2) و محلول آب (H2O) تبدیل می‌شوند. که البته تا حدودی بی خطر هستند. کاتالیزور اگزوز عمر مفیدی دارد و عمر آن معمولا بین 4 تا 5 سال و پیمودن مسافت بین 80 تا 160 کیلومتر است. کاتالیزور ها بعد از خرابی معمولا دیگر قابل استفاده نیستند. می توانید این مدل کاتالیزور های خراب شده و غیر قابل تعمیر را به عنوان اگزوز ضایعاتی به فروش برسانید.

قیمت ضایعات کاتالیزور خودرو

یکی از مسائلی که در خصوص فروش ضایعات کاتالیزور خودرو برای مشتریان از اهمیت ویژه و به خصوص برخوردار است، قیمت ضایعات کاتالیزور خودرو است که همین امر نیز سبب شده است تا با وجود داشتن قیمت خوبی که این کاتالیزور ها دارند، مشتریان نسبت به فروش آنها اقدامات لازمه را انجام دهند.
قیمت ضایعات کاتالیزور را همانند قیمت خرید خاک کاتالیزور، باید از مجموعه های معتبر و شناخته شده ای که در این زمینه در حال فعالیت هستند، دریافت کنید تا در خصوص فروش خاک و ضایعات کاتالیزور اگزوز به مشکل خاصی از جمله اختلاف خود با مجموعه ای مد نظر خود نشوید.

شما می توانید با مجموعه ما در خصوص فروش ضایعات کاتالیزور ارتباط گرفته و با بهترین و مناسب ترین قیمت موجود، ضایعات خود را به ما به فروش برسانید.

کاتالیزور اگزوز ضایعاتی

خرید و فروش کاتالیزور اگزوز ضایعاتی

خریداری ضایعات مشتقات اگزوز از شما

مجموعه ما دارای بیش از چندین سال سابقه در زمینه خریداری اگزوز های ضایعاتی است. مجموعه ما این محصول ضایعاتی را از شما با قیمت مناسب و خریداری می کند. چنانچه جمع کننده اگزوز ضایعاتی هستید و یا افرادی را می شناسید که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانید اگزوز و مشتقات ضایعاتی آن را به ما به فروش برسانید. برای ارتباط و راهنمائی های بیشتر در این مورد می توانید از طریق اطلاعات تماس در زیر همین خبر با ما در ارتباط باشید و یا اطلاعات مربوطه فرم زیر را کامل کنید تا ما در اسرع وقت با شما ارتباط بگیریم. همچنین می توانید از طریق تماس با ما سایت با ما ارتباط بگیرید.

2 نظر برای “کاتالیزور اگزوز ضایعاتی

  1. سلام .
    ممنون از اطلاعاتی که دادید.
    فقط یه سوال داشتم.چرا هماهنگی در قیمت خاک اگزوز بین خریداران وجود ندارد؟

    1. سلام جناب محمدی روزتون بخیر
      شما می توانید برای ارتباط بیشتر با مجموعه در خصوص خرید، با شماره هایی که در سایت درج شده است تماس بگیرد و یا این که می توانید فرم داخل سایت را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما ارتباط لازمه را برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید