قیمت خرید خاک کاتالیزور در تهران

قیمت خرید خاک کاتالیزور در تهران چقدر است؟

همان طور که می دانید و مطلع هستید، خاک کاتالیزور اگزوز ضایعاتی از اهمیت بالایی به دلایل خاص و زیادی برخوردار است و همین امر نیز سبب شده است تا این خاک ها قیمت خرید خوبی داشته باشند و شما بتوانید با قیمت خوبی کاتالیزور اگزوز ضایعاتی خود را به فروش برسانید.
خاک کاتالیزور اگزوز در صنایع مختلفی به جهت ویژگی ها و مزایایی را که دارا می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

خاک کاتالیزور اگزوز در تهران نیز از قیمت خرید خوبی برخوردار است که این قیمت گذاری توسط دستگاه های تشخیص خاک به مشتریان برای خرید ارائه می شود.

در ادامه مطلب قصد داریم تا لیست قیمتی از انواع کاتالیزور های پر به همراه خاک در اختیار شما قرار دهیم؛ متنهی نیاز هست تا این مورد را بدانید که این قیمت ها به صورت تقریبی هستند و هیچ گاه ثبات خاصی را دارا نمی باشند.

قیمت انواع خاک و کاتالیزور اگزوز
نوع کاتالیزورقیمت تقریبیقیمت نهایی
پراید معمولیبین 850 الی 980 هزار توماناستعلام بگیرید
پژو تپل و تختبین 1.5 الی 2 میلیون توماناستعلام بگیرید
پژو کیم کد خوببین 3.5 الی 4 میلیون توماناستعلام بگیرید
پژو کاکاجی کد خوببین 2.5 الی 3 میلیون توماناستعلام بگیرید
پژو 206 تیپ پنج کد خوببین 4.5 الی 5 میلیون توماناستعلام بگیرید
پژو 206 تیپ دو کد خوببین 4 الی 4.5 میلیون توماناستعلام بگیرید
سمند معمولی کد خوببین 4.5 الی 5 میلیون توماناستعلام بگیرید
سمند ef7 کد خوببین 1.5 الی 2 میلیون توماناستعلام بگیرید
پژو قاب دار کد وسطبین 1.5 الی 2 میلیون توماناستعلام بگیرید
پژو دو مهرهحدود 5 میلیون توماناستعلام بگیرید

در ادامه مطلب نیز قصد داریم تا شما را با خرید انواع خاک کاتالیزور در استان تهران آشنا کرده و سپس نحوه همکاری با مجموعه را آشنا کنیم.

خاک داخل کاتالیزور اگزوز

قیمت خاک کاتالیزور

انواع خاک کاتالیزور خریداری شده در تهران

خاک کاتالیزور اگزوز انواع و اقسام مختلفی برای خرید دارد و مهم ترین نکته ای که در خصوص خرید خرید خاک کاتالیزور باید بدانید این است که میزان خلوص هر خاک نشان دهنده قیمت اصلی آن خواهد بود و طبیعتا هرچه درصد خلوص خاک کاتالیزور بیشتر باشد، قیمت بهتری نیز برای خرید به شما مشتریان ارائه می شود.

خاک کاتالیزور از انواع کاتالیزور های خودروهای سواری از جمله پراید، پژو، نیسان و غیره به دست می آید و قیمت خاک هر خودرو نیز متناسب با یک سری پارامتر ها که مهم ترین آنها درصد خلوص خاک هست می باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید برای فروش هرگونه خاک کاتالیزور از انواع خودروهای سواری می توانید با مجموعه ما که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند همکاری های لازمه را داشته باشید و در خصوص قیمت نیز این اطمینان را داشته باشید که مجموعه ما بهترین قیمت ها را در زمینه خرید به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

خاک کاتالیزور

بعضی از کاتالیزور های خودرو دارای خاکی با درصد خلوص بالا هستند که این خیلی برای فروش مهم است و ارزش خرید بالایی دارد؛ به طوری که به طور عامیانه خیلی از افراد می گویند که خاک این محصول مانند طلا در حوزه خودش می ماند.

شما حتی برای اطمینان خاطر از اینکه مجموعه ما بهترین قیمت را به شما برای خرید ارائه می دهد می توانید قبل از مراجعه به مجموعه ما از چندین مرکز خرید دیگر قیمت را دریافت کنید تا با بیشترین اطمینان نسبت به مجموعه ما همکاری های لازمه را با ما داشته باشید.

فروش خاک کاتالیزور در تهران

مجموعه های زیادی در زمینه فروش خاک کاتالیزور در سراسر کشور از جمله استان بزرگ تهران فعال هستند؛ منتهی باید این نکته را در نظر بگیرید که قیمت خرید این مجموعه ها با توجه به درضد خلوصی که خاک کاتالیزور دارا می باشد به صرفه هست یا خیر.

برخی از کارگاه ها، قیمت نهایی کمی را برای خرید و فروش به مشتریان ارائه می دهند و همین امر سبب شده است تا مشتریان میزان رضایت کمی از این مجموعه ها در زمینه فروش داشته باشند.

قیمت خرید خاک کاتالیزور در تهران

قیمت خرید خاک کاتالیزور همان طور که در ابتدای مطلب نیز بیان کردیم، به عوامل مختلف و گوناگونی بستگی دارد و برای ارائه قیمت به مشتریان، دستگاه تشخیص درصد خلوص خاک کاتالیزور اگزوز مهم ترین عامل تعیین کننده خواهد بود.

پس اول از همه باید از معبتر بودن مجموعه در خصوص خرید مطمئن شوید که قیمت تقلبی ارائه نداده و دستگاه دست کاری شده در خصوص تعیین قیمت نداشته باشند.

برای شروع همکاری با مجموعه ما می توانید از طریق اطلاعات تماس داخل سایت با ما ارتباط لازمه را برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید